Nadšený majitel buduje firmu, svým zápalem žene celé soukolí kupředu. Firma roste. Dva miliony, pět, dvacet pět… Najednou je z toho kolos a tehdy to začne poprvé drhnout. Majitel nestíhá, důležité záležitosti řeší, až když hoří, příležitosti mu proklouzávají mezi prsty, protože prostě nemá kdy a v cestě stojí situace, které sám nevyřeší. Přichází vyčerpání a stagnace. A to může být předzvěst konce.
Webináře
Diskuse na téma nástupnictví v rodinných firmách zesilují. Rodinné firmy vzniklé na začátku 90. let ještě většinou řídí jejich zakladatelé a ti právě teď řeší, jak připravit firmu na svůj odchod. Vzdát se vedení něčeho, co značnou část svého života budovali, může být velmi náročné a je tu prostor pro chyby.
Jak poznat na první dobrou firmu, která nebude mít dlouhého trvání? Jednoduše – když přijde negativní zpětná vazba od zákazníka, firma neudělá vůbec nic. Neřeší ji. Nijak! A přitom je právě feedback od zákazníka cenný zdroj informací, který posune kvalitu vašeho výrobku nebo služby o pořádný kus dál. Tedy když připomínce někdo věnuje pozornost.
Udělejte si ve firmě pořádek. Cash flow je daleko důležitějším ukazatelem zdravého podniku než ziskovost. Proč? A jak s tím pracovat? To se dozvíte na webináři.
S firemní kulturou je to jako se značkou zaměstnavatele. Má ji každá firma (která má zaměstnance, samozřejmě). Ale ne každá firma si ji plně uvědomuje a systematický s ní pracuje, utváří ji a rozvíjí
Přišla krize. Běžná česká firma ve snaze ušetřit oseká náklady na marketing a doufá, že zákazníci si k jejich produktu najdou cestu sami. To se ale většinou nekoná. Bez marketingu se ještě žádný, a to ani ten nejlepší, produkt neprodal.
České firmy obchod zanedbávají a řeší ho až v momentě, kdy jim chybí nové zakázky a firmě ujíždí půda pod nohama. Jenže bez obchodu to v B2B rozhodně nepůjde. Obchodníci byli, jsou a budou vždy v první linii.
Podnikání neznamená makat od nevidím do nevidím. Podnikání je o tom, najít kvalitní lidi a chytře nastavit modus operandi. Dostat se do bodu, kdy nemusíte být u všeho, ale nebývá právě lehké a bude vás to stát úsilí, čas, i nervy. Jiný způsob, jak se v podnikání posunout dál, ale neexistuje.
Představíme vám tři nejčastější přístupy ke strategickému plánování a do detailu si posvítíme na ten, který vaši firmu dovede k mimořádným výsledkům. Heslem webináře je: strategie, ne jen denní operativa, a bude založený na zkušenostech z praxe řízení více než 300 firem.
Předložíme vám 10 nejčastějších krizových scénářů, ve kterých alespoň jednou za podnikání uvízne nejeden vlastník firmy. Nahlédneme pod pokličku možných řešení a připojíme inspirace a zkušenosti z praxe řízení více než 300 firem.