České firmy obchod zanedbávají a řeší ho až v momentě, kdy jim chybí nové zakázky a firmě ujíždí půda pod nohama. Jenže bez obchodu to v B2B rozhodně nepůjde. Obchodníci byli, jsou a budou vždy v první linii.
Ani špičkový produkt se sám neprodá
Bez obchodu nemáte příjmy a bez příjmů nemáte business. Firma, která vyrábí průměrný produkt, ale vydřela si vynikající obchodní model, roste. Ale ani špičkový produkt se sám neprodá. A v horších časech to platí ještě víc.
Buďte obchodem doslova posedlí
Neustále přemýšlejte, co můžete dělat lépe. Zkratky nefungují. Obchod je těžká a vyčerpávající disciplína, která potřebuje vaši maximální pozornost. Zaměřte se na něj a výsledky se vždycky dostaví. Překvapí vás, jak rychle a v jaké kvantitě. Soustřeďte se na obchod! To je cesta k úspěchu.
Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš
Co vás za 60 + 30 minut diskuse čeká?
- Obchodování v časech hojnosti a krize
- Jak nastavit efektivní obchodní model?
- Zapálený obchodník - kde, jak a za kolik?
- Nástroje aktivního obchodníka v roce 2022
- Aktivní vs. agresivní sales
- Outsourcing obchodu - utopie nebo efektivní realita?
- Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu.
- A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.
Není na co čekat, hurá do akce!
Kdy?
Ve středu 14. června 2022. Od 14:00 do 15:30 nejpozději.
Kde?
Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí emailem po přihlášení k webináři.
S kým?
Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.
- V současnosti jeho lidé řídí 48 firem.
- Jejich úspěšnost je přes 80 %.
- Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.
Sám o sobě říká, že je orientován jak na lidi, tak i na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. :-)
Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a kteří mají překonávání firemní krizí v malíku. Markéta se vám bude věnovat po dobu webináře na chatu.
Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe v oboru a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.
Co potřebujete?
Vůbec nic kromě vašeho času a funkčního internetového připojení.