Zjednodušeně řečeno máme tři typy klientů:
? 1. Klienti, kteří jsou v menších či větších potížích, často mají ztrátu.
? 2. Klienti, kteří tak nějak fungují, pachtí se kolem kladné nuly a jejich snažení nikam moc nevede.
? 3. Klienti, kterým firma šlape dobře, ale chtějí ji posunout ještě o level výš.
Každý z nich reaguje na změny, které k nim do firmy přinášíme, jinak.
Ti první jsou často frustrovaní a rezignovaní, takže nekladou moc velký odpor. Ti druzí jsou si většinou jistí v kramflecích, a tak zpočátku bývají bojovní a my si musíme všechno obhajovat. ?
A ty třetí mám ze všech nejradši.
Jsou to motivovaní, pracovití a přemýšliví lidé, kteří opravdu chtějí den za dnem posouvat svoji firmu kupředu. Často s námi argumentují, ale v úplně jiné atmosféře. Nejde tam o souboje eg, ale o snahu najít to nejlepší řešení pro společnost.
Když se pak společné dílo podaří, je to jeden z nejlepších pocitů na světě. ?
strategie firmy