Vždycky chceme, aby zákazník tahal za delší konec lana a pokaždé děláme něco navíc. Začíná to už jednodenní analýzou u zákazníka ve firmě. Pokud by zásadně nebyl spokojen s jejím výstupem, nemusí ji platit. V momentě, kdy by nebyl spokojen s výsledky naší práce, nemusí nám zaplatit poslední fakturu a spolupráce končí. ?
V JPF chceme, aby náš zákazník vždycky byl v komfortní pozici a přesně věděl, co mu naše služba přináší za výsledky. Uděláme dohodnuté kroky, zákazník si vyhodnotí, zda to přineslo, to, co jsme slíbili, a v případě spokojenosti pokračujeme dál. Férový a transparentní přístup je pro mě vším. ?
V drtivé většině případů také dodáme službu nad rámec sjednané dohody, protože zkrátka dost dobře není možné dopředu nacenit vše, co přijde. Zrovna nedávno ve větší firmě, která měla roční zisk 60 milionů, došlo k zablokování všech účtů, můj kolega skočil s majitelem do auta a několik dní vedl tvrdá vyjednávání s pojišťovnami, majitele uklidnil a vše dovedl do zdárného konce.
Naši interimové se nebojí ušpinit si ruce od práce. Vím o případech, kdy na sebe vzali montérky a skočili do výroby v momentě, kdy něco extra hořelo. Není to systémové, ale výjimečná situace si žádala nestandardní řešení.
Zkrátka se snažíme pro zákazníka udělat víc, než za co jsme placení. A věřte mi, že většina z nich si toho mimořádně cení. ✅
strategické řízení podniku