Pokračuji ve sdílení know-how z "kuchyně" naší firmy

Řada manažerů i majitelů firem se dlouhodobě snaží vyhýbat řešení konkrétních/silně nepříjemných problémů.  My na to jdeme přesně naopak:

ŘEŠENÍ NEPŘÍJEMNÝCH SKUTEČNOSTÍ


☝️bojujeme s nepříjemnými fakty, našim cílem je zvládnutí faktů, nikoliv pouhé sbírání faktů (př. Dluží firma klienta někomu peníze? Zvedáme telefon, jedeme na schůzku, komunikuje, hledáme řešení... kolik lidí se spíše skrývá?)

✌sami vyhledáváme ty největší problémy, které se nám staví do cesty (pokládejte si pravidelně otázku "JAKÝ JE NEJVĚTŠÍ PROBLÉM NAŠEHO PODNIKU?" a pak ho aktivně řešte)

? žádný ředitel se nedozví zprostředkovaně přes své lidi všechna fakta, dokud po nich sám osobně nepátrá
(SEPIŠTĚ SI DESET NEJVĚTŠÍCH PROBLÉMŮ VAŠEHO PODNIKU A OZNAČTE NA TOMTO SEZNAMU PRIORITY)

? pokud časem neroste, nebo dokonce klesá zisk vaší firmy, neviňte nikoho jiného - berte zodpovědnost na sebe a věřte, že příčinou jsou tyto základní oblasti:
a) zanedbávání povinností
b) plýtvání
c) nedostatek spolupráce
d) omezenost díky vyjetým kolejím
e) pasivní obchod (znáte ziskovou firmu, která by neměla perfektně rozjetý/zvládlý prodej?)

A jaké máte vy zkušenosti s přístupem k řešení problémů?

strategické řízení podniku