Čeští podnikatelé

Myslím si, že my čeští podnikatelé bychom na sebe měli být více hrdí. Rozjíždíme teď Polsko a třeba ve srovnání s ním máme mnohem víc globálních značek. ?

Máme také opravdu silné jádro malých a středních podnikatelů. A tím hlavním důvodem, proč dělám to, co dělám, je, že chci, aby to tak i zůstalo.

Nechci, aby byli malí a střední podnikatelé systematicky likvidováni a vytlačováni z trhu. Nechci, aby tu zbylo několik velkých korporátů, ve kterých bude koncentrovaná veškerá moc. Právě silný SME segment je klíčový pro zachování svobodného podnikatelského prostředí, ve kterém bude moci uspět každý, kdo pro to udělá maximum. Nikoliv jenom pár vyvolených řídící svět ze svých slonovinových věží. ❌

To mě žene k další expanzi. Proto chci jít do celé Evropy a časem i z JPF udělat značku, kterou budou znát lidé i za našimi hranicemi. ? Nejde mi o materiální bohatství, stejně nemám čas, abych si ho užil. Chci naplnit svoji vizi a pomoci co největšímu množství podnikatelů zvládnout každodenní těžkosti a posunout svoji firmu dál. Proto podnikám. ✅

podnikatelská strategie