Učení z firem

Nedávno jsem dostal otázku, zda se od firem, které řídíme, také něco naučíme. V současné době řídíme skoro 70 firem a za sebou máme stovky spokojených zákazníků, takže představa, že přijdeme do firmy a sedneme si z něčeho na zadek, není moc pravděpodobná. ?

Jednu věc bych ale přece jen rád vypíchnul. Neustále jsme znovu a znovu fascinováni tím, kam až to jednotlivé firmy dotáhly s absencí jakéhokoliv obchodu nebo marketingu. ? Ty firmy často nemají ani webové stránky a chybí jim základní procesy. Přesto mají obraty v řádech desítek milionů korun a nějakým způsobem fungují. Inu, kde je vůle, tam je cesta.

A o to více uspokojující pocit to je, když jim pak ten obchod, marketing a vše související pomůžeme nastartovat a firma začne dramaticky letět nahoru. ? Neznám lepší pocit, než když vidím usměvavého majitele a zaměstnance, které to najednou začalo bavit, protože se dějí věci.

Tenhle příspěvek může sloužit i jako malá připomínka pro vás všechny, kteří máte skvělý produkt, ale nedáváte světu dostatečným způsobem vědět, že existuje. Sedět v koutě a čekat, že oni nakonec přijdou, je marná snaha. Nikdo nepřijde. Vezměte hlásnou troubu a vytrubte to do světa! ?

prodejní strategie