Počet schůzek

Řekl jsem, že do konce roku udělám 200 schůzek s podnikateli, tak se to teď snažím splnit. Dokonce jsem si našel osobního řidiče, abych mohl na cestách pracovat. ?

Když jsem jednou v týdnu na spanilé jízdě, vyrážíme po půl šesté ráno a domů se vracíme až večer. Ten jeden den v týdnu samozřejmě chybí, a to mě znovu donutilo se hluboce zamyslet, co dalšího mohu delegovat. Rád dám ještě větší příležitost mým lidem zazářit. ? Myslím si, že právě toto odděluje úspěšné firmy od těch méně úspěšných.

Pokud jste majitel, který musí být u všeho, bez kterého nikdy nic fungovat nebude a stejně si všechno nejlépe udělá sám, váš růst bude s největší pravděpodobností velice limitovaný.

A proč tolik schůzek? Když máme tolik poptávek, proč trochu nezvolnit?

A přesně tohle je další obrovská chyba, kterou spousta firem dělá. Stopnout marketing a obchod, pokud se daří dobře, není dobrá strategie, naopak, je potřeba jet pořád naplno. A tak jedu. Třeba těch 200 schůzek nestihnu, ale určitě se jim přiblížím.

Když přijíždím domů, nejsem vyčerpaný, ale nabitý energií, protože jsem za celý den potkal několik podnikatelů, kterým mohu pomoct. A to je přesně ten důvod, proč podnikám. ✅

podnikové poradenství