Někteří majitelé si myslí, že si u nás objednají ředitele, ten jim druhý den zaklepe na dveře firmy a pustí se do práce. ?
Takto to ale nefunguje. Všechno začíná úvodní schůzkou. S klientem si sedneme, poslechneme si jeho příběh, zjistíme, co ho nejvíc trápí a pokud jsme přesvědčeni, že s tím dokážeme pomoci, dohodneme se na úvodní analýze. ?
Ta trvá jeden pracovní den, během kterého nashromáždíme všechna potřebná data a vyzpovídáme klíčové lidi ve firmě. Následuje prezentace výsledků a návrh řešení.
Pokud se klient rozhodne jít do spolupráce, čeká nás strategický workshop. Zde si řekneme, jak má firma vypadat za 5 let a zároveň si nastavíme měřitelné cíle v těch nejkratších možných obdobích. ?
Teprve potom začínáme řídit firmu. Klient má možnost sledovat naše výsledky den po dni, týden po týdnu a kdykoliv může říct ne. Rozhodně nám tedy první den neodevzdá klíče od fabriky. Naopak, vše je pod jeho supervizí a nikdy neztrácí kontrolu.
Pokud by byl s našimi výsledky nespokojen, může kdykoliv spolupráci ukončit a nezaplatit nám poslední fakturu. Jsme maximálně transparentní, dáváme karty na stůl a hrajeme fér. ✅
Marketingové poradenství