Tohle je asi jeden z nejstrašnějších příkladů zákaznického servisu, který jsem zažil. Je to sice už pár let nazpět, ale pamatuji si to jako dneska. ?
Jeden z exponovaných bankéřů, který je poměrně známý, ale samozřejmě ho nebudu jmenovat, rád na poradě jednal zásadně s nohama na stole. Na jedné z nich jsem byl přítomen.
Řešila se vskutku zapeklitá situace. Bylo potřeba vymyslet důvod, proč zamítnout reklamaci zákazníka, který měl problém se zakoupenými botami. ? Byla to opravdu bizarní situace. Ty boty stály 1300 Kč, kolik na nich byla marže, netuším, 700 Kč? A tuhle záležitost řešilo hodinu několik manažerů. Kdybych posčítal jejich hodinovky, kolik myslíte, že by to bylo?
Tohle mi prostě hlava nebere. ?♂️ Takové jednání nedává žádný ekonomický smysl. A to nechávám úplně stranou, že nevyhovění prokazatelně oprávněné reklamaci může mít velmi špatný dopad z hlediska PR a marketingu.
Inu, někde zkrátka zákazník na prvním místě není. Ani zdravý selský rozum.
marketingové poradenství