Jasně, že nejsme neomylní, to není nikdo. Vždycky děláme maximum pro to, abychom pro firmu klienta našli interima, který se na danou pozici bude hodit nejen díky své expertíze a zkušenostem, ale u kterého existuje velká pravděpodobnost, že si s majitelem sedne i lidsky. 👇
Někdy se to ale prostě nepovede. ❌ Chemie nezafunguje, a i když majitel vidí, že jde o schopného člověka, nedokáže si představit, že by s ním spolupracoval dlouhodobě. A co pak?
V té době už pana majitele více známe a na základě diskuse s ním se nám často podaří dohodnout, že daného interima vyměníme. Zkrátka mu seženeme jiného, který k němu více sedne a odvede práci dle našich standardů.
Někdy se ale klient zasekne a řekne: „Ne. Zkusil jsem to s vámi, nefungovalo to podle mých představ, nemám zájem.“ A to je v pořádku, plně to respektujeme. U nás vždycky zákazník tahá za delší konec lana. Pokud s naší službou není spokojen, dokonce nemusí ani zaplatit poslední fakturu. 👍
V JPF totiž chceme, aby náš zákazník byl vždycky v komfortní situaci a přesně věděl, co mu služba přináší za výsledky. Uděláme dohodnuté kroky, zákazník si vyhodnotí, zda to přineslo, to, co jsme slíbili, a v případě spokojenosti pokračujeme dál. Férový a transparentní přístup je pro nás vším. ✅
interim manažer