Tento výrok spolumajitele potenciálního klienta navazuje na má slova, která jsem mu sdělil.
Jsme tu pro 3 různé typy situací:
1. pro firmy v krizi,
2. pro stagnující firmy, příp. firmy, z jejichž operativy se majitel chce stáhnout do pozadí,
3. pro rychle rostoucí firmy, které potřebují stabilizovat.
Asi po půl hodině se k nám připojuje druhý ze spolumajitelů.
K mému velkému údivu mu ten první téměř slovo od slova přesně zopakuje, co a jak děláme a proč by s námi měli spolupracovat.
V duchu se usmívám.
Je zjevné, že jeden spolupracovat chce. A co víc chtít, než když před vašima očima jeden z majitelů firmy "prodává" tomu druhému vaší službu.
Druhý se tváří skepticky.
Zapojuji se zpět do komunikace:
Víte, my nemáme kouzelnou hůlku. Pár věcí se také nepovedlo.
Ale zrovna při koronaviru jedné firmě spadl měsíční obrat z 10 na 1 mil.Kč.
Tu firmu držíme při životě. Dnes dělá cca. 7 mil. Predikce do konce 2020 je stále kladný HV.
Dám vám název firmy, jméno majitele, mobil. A přidám i pár dalších referencí...
Do 2 hod. od schůzky přistává v mailu objednávka analýzy. Start? Příští týden.
Někdy to jde skoro samo.?
Ale tehdy si vzpomenu, kolik dřiny to stojí DĚLAT OBCHOD OPRAVDU AKTIVNĚ.
analýza podniku