Jedna obchodnice mi vyprávěla, že její šéf jí kouknul přes rameno, když psala obchodní email, a řekl jí: „Podívej Jarmilo, tuhle větu jsi nenapsala dobře, takhle bych to neformuloval, přijď to příště raději zkonzultovat.“
Koukala prý na něj jako opařená 😮 a když se jí vrátily smysly zpět, razantně se proti tomu ohradila.
Jak na něco takového může mít majitel úspěšné firmy čas? No samozřejmě, že nemůže. Taky to nebyla úspěšná firma. ❌ Pokud se chcete dostat z pasti mikromanagementu, představte si, že už teď máte 5 firem.
Jste majitelem 5 společností a svůj čas musíte rozdělit mezi ně. Co bude důležité? Čemu se dál budete věnovat osobně? Co všechno můžete delegovat? Jak nastavíte celý systém, aby váš čas byl co nejlépe využitý?
Mikromanagement vzniká často z přemíry času. Pokud si ho tvrdě limitujete, jasně zjistíte, co je opravdu důležité a co předat dál.
Dejte příležitost svým lidem, připravte se, že budou dělat chyby a podpořte je, když bude třeba. Ze začátku to často bolí, někdy i hodně. Jiné cesty ale není. ✅
Interim manažer