Tak jsme u jednoho klienta doplňovali člověka do obchodního týmu.
V poslední době, pravda, chodí životopisu víc, než před koronakrizi. Bohu díky za to. ?
Ve finále před kolegou ležely tři životopisy.
Pan majitel byl nadšen z jednoho kandidáta. Náš interim manažer pragmaticky přistoupil k ověřování referencí přes telefon.
Z favorita se během pár minut stal zdiskreditovaný člověk.
Call probíhal asi takto:
Máme tu pána, který u vás dělal. Mohli byste nám prosím dát na něho referenci?
Stručně řečeno, jsme dostali info:
Kvůli tomu člověku jsme zrušili pobočku. ?
To je zajímavé ?, tvrdil nám, že pobočka se zavřela kvůli koronaviru. ?
Zapomeňte.☝️?Byly s ním problémy.
3 minutový call. Máme zvláštní pocit vítězství, třebaže je to ve finále "prohra".
Protože pořád nemáme toho obchodníka.
Někteří lidi jsou fakt experti. ?
Milují jednoduché věci.
Na jedné straně 3 minuty hovoru. Na druhé straně spousta problému, většina takovéto ověření referencí ani dnes nedělá.
A to byste se divili, kolik majitelů firem stále dá na "dobrý pocit".
Ne. Dobrý pocit nezpochybňuji.
Ale mám rád, když je v souladu s fakty.
Ověřujete si důsledně reference při nástupu nových lidí? Nebo jdete přímočaře na věc? ?
interim manažer