Uf, tak to bylo "o fous"...

Tak jsme u jednoho klienta doplňovali člověka do obchodního týmu.

V poslední době, pravda, chodí životopisu víc, než před koronakrizi. Bohu díky za to. ?

Ve finále před kolegou ležely tři životopisy.

Pan majitel byl nadšen z jednoho kandidáta. Náš interim manažer pragmaticky přistoupil k ověřování referencí přes telefon.

Z favorita se během pár minut stal zdiskreditovaný člověk.

Call probíhal asi takto:


Máme tu pána, který u vás dělal. Mohli byste nám prosím dát na něho referenci?

Stručně řečeno, jsme dostali info:

Kvůli tomu člověku jsme zrušili pobočku. ?

To je zajímavé ?, tvrdil nám, že pobočka se zavřela kvůli koronaviru. ?

Zapomeňte.☝️?Byly s ním problémy.

3 minutový call. Máme zvláštní pocit vítězství, třebaže je to ve finále "prohra".

Protože pořád nemáme toho obchodníka.

Někteří lidi jsou fakt experti. ?

Milují jednoduché věci.

Na jedné straně 3 minuty hovoru. Na druhé straně spousta problému, většina takovéto ověření referencí ani dnes nedělá.

A to byste se divili, kolik majitelů firem stále dá na "dobrý pocit".

Ne. Dobrý pocit nezpochybňuji.

Ale mám rád, když je v souladu s fakty.

Ověřujete si důsledně reference při nástupu nových lidí? Nebo jdete přímočaře na věc? ?


interim manažer