Posunula se mi schůzka, a tak čekám na jednání.
Návštěva této restaurace se pro mě stala příjemným osvěžením v náročném dni.
Popravdě ji znám. Vím, proč tu chodím pravidelně.
A dnes?
Číšník, který zde pracuje, má na první pohled svou práci i lidi rád.
- Jde z něj energie.
- Jde z něj život.
- Jde z něj autenticita.
Žádné školení. Žádný koučink.
Jak člověka pohladí na duši, když vidí někoho, kdo dělá svou práci zaníceně, naplno a s radostí.
Servisák, číšník, učitel, doktor, sekretářka nebo manažer. To je jedno.
Lidé, kteří jsou profíci a mají nasazení, jsou sami o sobě zážitkem.
Hoří a zapalují.
Nejen služba či produkt, který kupujete či od nich užíváte, je přidanou hodnotou. To oni sami dávají hodnotu.
Lídrem není jen podnikatel či manažer, ale každý člověk, který se setkává se zákazníkem. A vede ho. Vede ho znovu a znovu zpět na point of selling. Nebo ne.
Tohle lidi nenaučíte.
Buď to v sobě mají.
Nebo ne.
Z kapra štiku neuděláte.
Když máte takových "mini" lídrů v první linii hodně, působí jako magnet na zákazníky.
A firma prosperuje. Troufnu si říci v každé době.
Krize nekrize.
Hledáte cíleně lidi, o kterých píši výše?
Čest všem nadšeným profíkům v první linii!?
leadership pro manažery