Řešíme dva problémy u daného klienta: spory mezi majiteli a vysoká roční ztráta přibližně 7 mil. Kč.
Po necelých 2 letech jsou spory zažehnány. Roční zisk i s náklady na naše služby necelé dva miliony pro firmu klienta.
Říkám si: paráda, všichni jsou spokojení. A klient bude vděčný.
Smlouva uzavřena na 5 let.
Těšíme se na další práci.
V tom blesk z čistého nebe.
Klient nám „za odměnu“ jako výraz vděčnosti přetahuje našeho člověka, executive managera, který na „laso“ kývnul.
Stáva se to. Není to poprvé. A asi to není ani naposled. Člověk si olíže ránu a jede se dál. Fňukat nepomůže.
Nutno podotknout, že takové situaci jsme čelili v historii naší firmy už asi 5 x. A až na jednu výjimku přetažený člověk v dané firmě dlouho nevydržel. Ale co na tom. To je slabá útěcha. Kšeft je pryč.
Pro naši společnost řádově ztráta obchodu v jednotkách milionů. Pět let je dlouhá doba...
Řešíme s klientem i s naším člověkem finanční narovnání celé situace. Ale to už není ono...
Minulý týden tady na českém LinkedInu bublala kauza o jmenovitém vyjádření negativní reference. Navic, jak se posléze ukázalo, byla hodně zmanipulována.
Jak řešíte vy, když máte dojem, že vás někdo podráží, „sejme“, nebo jen nedodá výsledek své práce tak, jak jste očekávali?